Vorige week zijn bij alle inwoners in Kloetinge 3 wenskaarten op de mat gevallen van Oranjevereniging Kloetinge. Zoals aangegeven zou iedereen die deze kaarten op tijd heeft verstuurd kans maken op een Kerstverrassingspakket van Bakker Boer.

Vandaag hebben we de 5 winnende nummers getrokken! We mogen maar liefst 10 Kerstverrassingspakketten van Bakker Boer uitdelen aan de winnaars. Eén voor de ontvanger en één voor de verzender van het winnende nummer.

Wincodes

Elke kaart heeft een unieke wincode, deze code staat op de achterkant van de kaart. De code staat onderaan op de kaart in het oranje blokje.

Hieronder vindt u de winnende nummers:
– 1020
– 6155
– 0017
– 2735
– 4118

Zowel de ontvanger van een wenskaart met deze code, als de afzender van de kaart heeft een kerstverrassingspakket van Bakker Boer gewonnen.

Heeft u gewonnen?

Heeft u op uw kaart een winnende code staan? Meld u zich dan voor donderdag 12 uur via het e-mailadres info@oranjeverenigingkloetinge.nl. Vermeld in de e-mail ook uw telefoonnummer en uw adres. Vergeet niet om de afzender van uw kaart te informeren over het winnen van het kerstverrassingspakket. Wij hebben ook hun naam, adres en telefoonnummer nodig.

Reserve winnaars

Aangezien wellicht niet alle kaarten zijn verzonden hebben we ook nog 5 reservenummers getrokken. Mochten er niet genoeg winnaars zich melden, dan kiezen we winnaars van de reservelijst.

Deze reservenummers zijn:
1. 6710
2. 3750
3. 5314
4. 2641
5. 5556

We zullen op volgorde van de nummering van de reservelijst dan nieuwe winnaars uitkiezen.

Indien komende donderdag om 12 uur nog niet alle winnaars zich bij ons hebben gemeld vervallen de desbetreffende wincodes.