Vorig jaar was Koningsdag een zeer geslaagde en drukbezochte dag op het Marktveld in Kloetinge. Een gezellige dag als vanouds met activiteiten voor jong en oud. De organisatie, met alle bijbehorende activiteiten, was niet mogelijk geweest zonder de hulp van vrijwilligers!

Heel graag zouden we ook dit jaar weer een beroep op je hulp willen doen om er zo samen weer een onvergetelijke dag van te maken. Vind je het leuk om bijvoorbeeld achter de bar te staan, kinderactiviteiten te begeleiden, te helpen bij het bereiden van eten of bij het secretariaat? Dan kunnen we jouw hulp als “crewmember” goed gebruiken!

Laat ons weten tijdens welk dagdeel je een paar uurtjes kunt helpen (een hele dag mag natuurlijk ook, graag zelfs) en geef aan welke activiteit de voorkeur heeft.

Helpen is niet alleen hartstikke nuttig, het is ook nog eens erg gezellig! Neem voor vragen contact op met de Oranjevereniging of meld je via deze link direct aan als vrijwilliger. Enorm bedankt!