Begint het bij jullie ook al te kriebelen?

Na een heerlijke week met veel zon krijgen veel mensen weer zin in het voorjaar met alle leuke feestdagen die daarbij horen. Naast Pasen en Pinksteren hoort Koningsdag natuurlijk ook in dit rijtje thuis. Het duurt nog ruim 10 weken voordat het zover is, maar om het Marktveld in Kloetinge op donderdag 27 april 2023 weer om te toveren in een waar “Koningsdagfestival” wordt er al weer regelmatig door het bestuur van Oranjevereniging Kloetinge (OVK) vergaderd. Kinderactiviteiten worden gepland, bars en taps worden gehuurd en artiesten worden vastgelegd om er ook dit jaar in Kloetinge weer een geweldige dag van te maken.

Feesten jullie ook weer mee op het Marktveld? Iedereen is uiteraard welkom, of je nu wel lid of geen lid bent van de OVK. Wel zullen diverse activiteiten voor leden voordeliger zijn. Bovendien zorg je met je lidmaatschap dat de OVK elk jaar opnieuw een mooi feest kan organiseren! Wie wil daar nou niet zijn of haar steentje aan bijdragen? Ben je nog geen lid en wil je dit wel worden, ga dan snel naar deze pagina en meld je aan!