Vandaag (31 december) is de Oranjevereniging Kloetinge gestart met het werven van nieuwe leden voor de Oranjevereniging Kloetinge. Ons kraampje bij Bakker Boer is dan ook massaal bezocht waarvoor onze hartelijke dank. We hebben inmiddels al veel nieuwe leden mogen verwelkomen en daar zijn we erg blij mee.

We zijn er dan ook van overtuigd dat wij samen met u Koningsdag in Kloetinge weer op de kaart kunnen zetten. Een feestdag voor en door Klusdurpers, daar wilt u toch ook aan deelnemen? Mocht u zich vandaag nog niet hebben ingeschreven, dan kunt u dit uiteraard nog doen via onze website.

Namens het bestuur van de Oranjevereniging Kloetinge wensen wij u een gezellige en feestelijke jaarwisseling en uiteraard een sfeervol en gelukkig 2019.

Bestuur Oranjevereniging Kloetinge