Na het succes van de Muts is er nu de Kap! Nu het dragen van een mondkapje verplicht is, heeft Oranjevereniging Kloetinge het ‘Kapje Uut Kloetinge’ ontworpen zodat u trendy en uniek, maar vooral op een veilige manier uw boodschappen kunt halen.

Dit collectors item is in een zeer beperkte oplage geproduceerd en uiteraard bedoeld voor ‘Klusdurpers’. Het drielaags mondkapje is uitwasbaar, is van hoogwaardig materiaal gemaakt, heeft een neusbeugel voor een goede pasvorm en verstelbare lusjes zodat het geschikt is voor iedereen.

Op deze manier kleurt Kloetinge een klein beetje oranje tijdens de donkerste dagen van het jaar en steunt u ons als Oranjevereniging. Het mondkapje is vanaf vandaag te reserveren via onderstaand formulier en kost voor leden van de Oranjevereniging € 8,- per stuk (2 stuks voor € 15,-). Voor niet leden kost het mondkapje € 10,-.

Uw gereserveerde mondkapje is af te halen bij Bakker Boer op 31 december tussen 09.00 en 15.00 uur.