Morgen is het dan eindelijk zo ver: Koningsdag in Kloetinge!

De weersverwachting ziet er misschien niet zo goed uit, maar door de tenten die klaar staan kun je in Kloetinge heerlijk droog Koningsdag vieren! Wij hebben er veel zin in! Een spatje regen schrikken de Klusdurpers niet af. Kom dus vooral langs voor een lekker drankje en hapje en alle leuke activiteiten die gepland staan.

Hierbij nog wat laatste tips:

• Haal je consumptiebonnen op in de Oranjevereniging tent.
  • In de tent kun je betalen voor je lidmaatschap voor de Oranjevereniging (Liefst met PIN; contant betalen is ook mogelijk).
  • Trek warme kleding aan, want het wordt niet zo warm morgen.
  • Doe je mee aan een Obstakel run? Dan is een extra kledingset en een handdoek ook een vereiste.
  • Sta je met je spulletjes op de vrijmarkt? Neem dan wat vuilniszakken of een ander plastic zeil mee om evt. onder je kleedje te leggen mocht het gras nat zijn.
  • Kom je morgen ontbijten? Neem dan je eigen bordje, beker en bestek mee. Dit scheelt een boel afval namelijk.
  • Doe je mee aan Eel Kloetinge bakt? Zorg dan dat je je taart tussen 10.00 en 10.30 uur in de kerk inlevert.

Let op: Er zijn enorm veel aanmeldingen binnen gekomen voor onze oranje activiteiten op Koningsdag. Geweldig! Inmiddels zijn de inschrijvingen via de website gesloten. Meedoen kan natuurlijk altijd nog: meld je gewoon morgen bij het aanmeld-en informatiepunt op het Marktveld en doe mee met fiets versieren, ringrijden, mini Obstakel Run, Land Rover Obstakel Run en win mooie prijzen in de Bingo of de loterij. Je kunt je nog wel online aanmelden voor de Obstakel Run.

Voor alle activiteiten geldt: meld je bij aankomst eerst aan bij ons aanmeld- en informatiepunt, daar ontvang nee je deelnamebewijs voor de gekozen activiteit(en).

Graag tot morgen!

Oranjevereniging Kloetinge