In de week van 14 december valt er bij iedereen in Kloetinge iets leuks op de mat: 3 gratis wenskaarten aangeboden door Oranjevereniging Kloetinge. Deze kaarten verspreiden wij omdat wij van mening zijn dat we ook in Kloetinge dit jaar een beetje extra voor elkaar moeten zorgen.

In deze donkere december dagen en moeilijke periode waar (familie) bezoek niet voor iedereen vanzelfsprekend is kunnen we als dorp iets moois doen door een simpel gebaar. Wens spontaan een dorpsgenoot fijne feestdagen, steek iemand een hart onder de riem of laat iemand weten dat u aan hen denkt.

Als Oranjevereniging hebben wij drie leuke wenskaarten laten maken voor iedereen in Kloetinge. U kunt deze versturen (*1) naar mensen die een lieve boodschap of een beetje extra aandacht kunnen gebruiken. Deze kaarten worden door de Oranjevereniging huis aan huis (*2) bezorgd bij iedereen in Kloetinge in de week van 14 december.

*1) U kunt ze eenvoudig bij iemand in de bus doen of ze per post versturen. Denk dan wel aan de postzegel.
*2) Woont u niet in Kloetinge, maar bent u wel lid van de Oranjevereniging en heeft u de kaarten niet ontvangen? Dan kunt u deze afhalen bij Bakker Boer in Kloetinge. Dit geldt ook voor mensen met een Nee-Nee sticker op de brievenbus.

Win een kerstverrassingspakket van Bakker Boer

Het is niet alleen leuk om iets te geven, maar het is natuurlijk ook leuk om iets te krijgen. Daarom verloten wij maar liefst 10 gratis Kerstverrassingspakketten van Bakker Boer onder de verzonden wenskaarten. Alle kaarten die vóór zondag 20 december naar inwoners in Kloetinge verzonden zijn doen automatisch mee. Elke kaart heeft een unieke wincode. En het mooiste? Niet alleen de ontvanger maakt kans op een Kerstverrassingspakket maar ook de persoon die de wenskaart heeft verzonden.

Wat moet u doen om kans te maken op een gratis kerstverrassingspakket? Dat leest u hieronder in de voorwaarden.

Voorwaarden

• Stuur deze kaarten vóór zondag 20 december naar mensen in Kloetinge waarvan u vindt dat ze een beetje extra aandacht verdienen. Dit kan per post (zelf voorzien van postzegel) of door ze bij iemand in de bus te doen.
  • Vermeld duidelijk uw eigen naam en de naam van de ontvanger op de kaart.
  • Elke kaart is voorzien van een unieke wincode en op maandag 21 december trekken wij 5 wincodes.
  • Zowel de verzender als de ontvanger van de winnende code ontvangt op donderdag 24 december een heerlijk kerstverrassingspakket van Bakker Boer.
  • De winnende codes worden bekend gemaakt via de website: www.oranjeverenigingkloetinge.nl en via onze socialmedia-kanalen. Houd onze website goed in de gaten!

Let op: alleen verzonden kaarten maken kans op het winnen van het kerstverrassingspakket.