Het coronavirus houdt ons momenteel allemaal bezig. Het is ronduit verschrikkelijk om te zien wat voor impact dit heeft op ons dagelijks leven en onze omgeving. De gevolgen van dit alles zorgen ervoor dat we als Oranjevereniging hebben moeten besluiten om alle activiteiten die we zondag 26 april (ons muzikale voorprogramma) en maandag 27 april (Koningsdag) voor ogen hadden te moeten annuleren. Het is gewoonweg niet mogelijk om onder deze omstandigheden een feest te organiseren voor alle bewoners van Kloetinge.

Programma Koningsdag Kloetinge

Koningsdag Kloetinge 2020 beloofde weer een gezellige dag te worden boordevol leuke activiteiten. In principe stond het complete programma voor beide dagen gereed.

Op zondagmiddag starten met een mooi muzikaal programma. Vervolgens maandag een heerlijk ontbijt en een vol programma voor jong en oud.

Maar goed, uitstel is nog geen afstel. Als bestuur willen we heel graag een vervolg geven aan dit programma. Hoe en wanneer weten we nu nog niet, maar het is zeker dat we met dezelfde energie de draad weer zullen oppakken. Als we meer duidelijkheid hebben zullen wij u uiteraard over informeren.

Zing het Wilhelmus in Kloetinge

In deze onwerkelijke tijd waarin we juist worden verzocht om afstand te houden, is het moeilijk om als dorp iets met elkaar te ondernemen. Dit gevoel van saamhorigheid zouden we op 27 april toch graag willen behouden, al is het maar voor even.

Zou het niet mooi zijn om allemaal op maandag 27 april om 10.00 uur in de ochtend onze voordeur uit te komen en met elkaar het Wilhelmus te zingen? Op die manier kunnen we elkaar ook in deze moeilijke tijd ‘ontmoeten’. We beraden ons nu over hoe we dit gaan organiseren. U hoort van ons.

Zorg goed voor elkaar

Op dit moment wensen we u veel gezondheid en succes toe voor de komende periode. Let goed op uzelf en op uw omgeving.

Hopelijk kunnen we met elkaar na deze hectische periode alsnog een gezellige “Koningsdag” vieren in Kloetinge.