De voorbereidingen voor de allereerste obstakel run van-in-en-door Kloetinge zijn in volle gang, de route is gelopen door diverse bestuursleden, de obstakels zijn bedacht en ook de verenigingen van Kloetinge zullen een bijdrage leveren aan deze fantastische uitdagende fun-run door het mooiste stukje van Kloetinge.

Ooit al zonder enige schaamte door een moddersloot in Kloetinge willen kruipen, echter het kwam er steeds niet van?
Grijp dan nu je kans! Het wordt een uitdagende verrassende fun-tocht waarin een nat pak niet zal ontbreken. Ben jij tussen de 10 en 110 jaar, dan mag deze run op jouw koningsdag niet ontbreken. Maak een enthousiast team of doe individueel mee, maar ben jij onder de de 12 jaar, zorg dan dat je iemand bij je hebt die je kan begeleiden.

Wat is nu leuker dan samen deze sportieve uitdaging samen aan te gaan en daarna met een voldaan gevoel een fantastisch koningsfeest te vieren in de feesttent op het Marktveld te Kloetinge. Douche gelegenheid is aanwezig, dus geen enkele reden om niet mee te doen.

Ook voor de mindere sportieveling, het betreft een fun-run, de obstakels zijn zodanig gekozen dat een ieder mee kan doen met dit vernieuwde koningsdag evenement. Haal je vrienden en familie over om mee te doen met de eerste Kloetingse obstakelrun.

Schrijf je vandaag nog in en verheug je alvast op heel veel FUN.