De gehele Koningsdag zal het podium op het Marktveld vol staan met geweldige acts. In de eerdere nieuwsbrieven stelden we Undefined, Crea Dansant, Stoffel en Marscha, Rianne Walhout en de Zeeuwse Drumschool al aan jullie voor. In deze nieuwsbrief vertellen we graag over de laatste drie optredens die ons podium compleet maken: zo starten we de dag met de Blue Jeans Big Band, we genieten vanaf 17 uur van de Zeeuwse Rockband KingBee en we sluiten de dag knallend af met een optreden van Recovery.

Blue Jeans Big Band

Tijdens het ontbijt gaan we direct swingend van start met de Blue Jeans Big Band. Als zij spelen beginnen voeten mee te tikken, hoofden mee te bewegen op het ritme van de muziek en ontstaan er spontane dansjes. De band richt zich met name op bekende muziek uit de jaren 30, 40 en 50. Ook worden er muzikale uitstapjes gemaakt met gelegenheidsmuziek, maar altijd in de eigen swingende stijl. We kunnen ons geen betere manier bedenken om de dag te beginnen dan met de Blue Jeans Big band.

KingBee

Tijdens Koningsdag 2023 is het weer genieten geblazen met de Zeeuwse Rockband KingBee die evenals in 2022 het podium in Kloetinge vult vanaf 17.00 uur. De zeskoppige band speelt nummers van onder andere The Cure, David Bowie, The Editors, Herman Brood en Pink Floyd. Ze maken van ieder nummer een feestje. De muzikanten lopen allemaal al langere tijd mee in de Zeeuwse muziekwereld en houden van het publiek.

We verheugen ons op dit optreden!

Recovery

We sluiten Koningsdag 2023 in Kloetinge af met een spectaculair optreden van deze band.

Recovery is een swingende party band met een breed repertoire die jong en oud aan het dansen krijgt. Van soul tot disco en van rock tot dance, zij spelen het allemaal! Een heerlijke manier om de dag samen af te sluiten!

Klik hier voor het uitgebreide muziek programma.