Het vernieuwde bestuur van de Oranjevereniging Kloetinge is inmiddels druk bezig met de voorbereidingen voor Koningsdag 2019. Deze voorbereidingen zijn hard nodig om alle Klusdurpers een fantastische Koningsdag te bezorgen.

Wellicht heeft u het al gezien, maar sinds deze maand is ook onze nieuwe website online. En daar zijn we best een beetje trots op! Via de website houden wij u graag op de hoogte van alle nieuwe ontwikkelingen, activiteiten en optredens voor Koningsdag in Kloetinge. Houd de website dus goed in de gaten!

Oliebollen ophalen? Kom naar de Oranjevereniging informatiekraam!

Heeft u interesse in wat er gaat gebeuren op Koningsdag in Kloetinge? Heeft u een vraag of een leuk idee? Kom dan op 31 December naar de winkel van Bakker Boer aan de Lewestraat 57 in Kloetinge. Als u toch uw heerlijke verse oliebollen, berlinerbollen en of appelbeignets ophaalt, bent u de gehele dag van harte welkom bij onze Oranjekraam. Onder het genot van een warm drankje kunnen wij u verder informeren over alle zaken van de Oranjevereniging, lidmaatschap en Koningsdag en horen wij graag u mening en goede ideeën. Uiteraard kunt zich ook gelijk aanmelden als lid of vrijwilliger. Kom langs!